Wednesday 25 February 2009

wah...abseiling!!!

askum n slamat sjahtera kpda smue pmbce smue..ok arini aku ada 1bnda nk kgsi ngan kowg..bndanyer hal abseiling..aku ske benor ngan aktiviti ni..1 coz mncbr,2 coz men tron2 cerun ngan ada safety,3 coz skali ngan kwn2 rpat..ok fis ktowg kmpul dkt ngan pool 2,tmpt wall climbing 2..fisly ktowg dibriefing oleh en.hisyam..beliau criter psl alat2 yg akn dgnakn n cra2 yg akn ktowg bwat tuk jlnkn aktiviti ni..mle2 aku nek pening gak ngan bnda2 ni bler en hisyam jus btaw in teori..n den en hisyam wat praktikal kt pokok n saufee..kt stu bru lar aku fhm sket ngan bnda2 ni..al maklum r,aku ni jenis xleh dgr jew..kmfm ngatok r..ok lps 2,aktiviti ktowg bjln ngan lncar dgn bntuan en hisyam n abg dasri..abg dasri byk menolong team aku,aku rsa bes gler ngan abg dasri ni,sporting,xlurus sgt..ktowg communicate ngan bek skali ngan abg dasri ni..mmg dyer r fasi trbek..hahahaha ok2 da mlencong lak,lasly aktiviti ktowg berakhir dgn jayanya,tnpa sbrang kecederaan..alhamdulillah..slps 2 ktowg kna lah akat brg2 2 blik n antar kt stor..

2 comments:

rOzy said...

hurmmm...yeke suke..??
patotla xtukar2 jage setiap sorang nak turun..
huhu...

hisyamchemat said...

Mana pergi pemilik blog ini. Dah bersawang teruk ni.