Friday 10 April 2009

Storku syurgaku



2 hari sebelum pergi final camp(sebelum kuarantin)aku rsa hari ni lar hari yang paling letih..kitorang kena keje btol2 push..coz nak kna settlekn smue kerja..mmg keje lebih dari buruh kasar lar katekan..orang kt stor mmg fulltime keje kt stor da mcm buruh kasar nk wat klcc sbjik lagi kt s.alam..yang ada motor lak da cm jd mat pizza yang hantar pizza tuk 1 malaysia..fuhhhh........... korang bayang r cmne larh 2 kan..ktowg nk rest pn xterpikir..isau nak p final kem..aku rsa enjin mtor ktorang pn aku kalau bnda 2 leh brcakap lar,dyer da maki hamun dah kot..da mcam ulang alik terengganu ke kl..smue aktiviti yang akan kitorang wat kt final camp nnt nk kena settlekan..aktiviti bukan 2 or 3 jnis..smue skali 5jenis..tu baru aktiviti rotation..xkira lagi dengar psl aktiviti yang sampingan malam2 or time free..peh mmg byak lar..klu cakap nk wat keje yang lecture bell bagi tu kat camp..mmg tak dapat larh..hahaha yang keje arini pn xsiap agi..aku mmg btol2 rsa stor fsr tu da mcm bilik kedua aku..susah larh aku nk describekan hari2 menanti kelahiran final camp ni..

No comments: