Thursday 9 April 2009

aku kembali!!!!

askum smue yg merindui aku..aku pn heran mcamna aku leh ilang bgitu lmer..sjak 2menjak da bis final kem aku jd bdk cm dah grade..xsedor dri..hahaha mtak maap yer cik hsyam..da sbln da aku xtlis blog ni..nk menaip pn da gagap cm bru fis time pgang compter..alkisah criter sbnrnyer,aku da jrg nk mgadap comp..byk hal nk wat..aku da nek pning pkr,byk sgt mslh..dgn assignment,tutorial,test dan sewaktu dgnnyer..dan xlupe gak kt mslh yg xsewktu ngan blajar td..aku bkn nk mgadu kt blog..tp aku pning r ngan fmily aku sndri..mkin byk mslh..ngan adk aku wat hal kt skolah..ayah aku wat hal kt umah..abg aku yang xbis2 nk press aku..hadui..ssh beb nk hdup..ngan mslh aku brutang ngan owg lg(tpksa utng tuk camp..) da lar dkt nk final exam dah..aduh byk tol dugaan aku..ptptn pn xdpt..Ya ALLAH tlglah hambamu ni..nk survive lg 2thun..aku hrp lah lps ni biar fmily aku cm fmily owg len..aku bkn nk hdup mewah..tp biarlah aku hdup ngan tenang..tp aku heran tol ngan dak2 skrg ni..hdup melampau2 mewahnyer,nk mkn xnk tmpt2 beser..nk yg ada class,kononnyer ada awek rmai..pdahal mkanan rsa cm hampah jew..awek pn jeling pn x kt dyer..(mtak maap pd sesiaper yg traser..)ish aku ni da lari dr tajok..dah larh,sukahati korg lar nk mkn mna ke nk wat aper kew..asalkn korg bahgia..dlu mybe aku leh ikot tp sjak fmily aku da xbpe chat ni sowy to say k kwn2..bkn aku poyo xnak ikot..jus aku byk hal nk kna wat n byk hal aku nk kna KAVER..aku ni jnis makan cm naga,klu lpak kt tmpt kowg yg jus standard tp renderd 2 aku xle..kbulur taw...hahahahaha da larh aku byk agi keje nk wat..aku mtak maap byk2 klu aku ada trsalah cakap kt ats..mybe ada yg aku melalut..trime je lar k..hahaha salam

No comments: