Friday 10 April 2009

Survey..

Haa ni aku nk highlight sket..bkn ape,ni yg aku rsa terkilan n trpksa sket..bkn ape,aku xslhkn sesiapa,slh smue org..coz tak buat persiapan awal2..ada ke mintak kenderaan untuk pergi survey tempat camp kt latto charok 2hari sebelum pergi,komfem2 r kna reject dpn2..so aku sebagai biro penempatan terpaksa larh pikirkn..dan las option tuk aku pergi sna jus dgn mtorsikal berkuasa sbesar 110cc tu jew utk ke janda baik,pahang..dah terpaksa sangat dah..aku tak kesah sangat..tapi kalau aku sorang2 mmg gila lar..bkn aku takot untuk pergi kesana,motor kapcai aku tu penah gak lar smpai ke puncak genting..Cuma aku taknak pergi sorang2 coz npak cam aku jew yang bersemangat..sedangkan aku rsa ada lagi beberape yg perlu mgambil bahagian dalam ekspadisi ke latto charok ni..dalam aku tengah 50-50 nak pergi or tak tu..datanglah sorg menvolunteerkan diri..iaitu afiq,pengarah final camp ni..legalah aku..dan aku pun ada mengajak darlene tp xkan larh dyer nk pergi naik mtor ngan aku..wah da mcm nk pergi dating dkt genting highland jew..hahaha so aku tanya lar dyer mcmana nk pergi,dyer ckap dyer bleh pergi ngan ayah dyer..so aku ok je lar..(melepas....hahahhahaha) so pd pagi yang ditentukan untuk aku pergi tu,pada lbih kurang pkol 8,2buah superbike(yamaha lagenda n suzuki panther jew..hahahaha) memulakan perjalanan dari s.alam..kami telah berjanji dengan darlene untuk berjmpa dkt janda baik pada pkol 10..mka kami(aku n afiq) pn memulakan perjalanan seperti rider jalanan..hahahaha so kami pn smpai dkt janda baik pkol 10..kami pon menunggu kdtangan darlene dah ayahnyer dari kuantan..hampir pkol 11 2branak yang dinanti2 pn mncul..kami tros pergi ke destinasi sbnar,latto charok..smpainyer kami kesna kami disambot baek oleh abang shawn..tnpa byak mmbuang msa kamio tros dibwa oleh abg shawn utk ke lokasi camp..kami berjalan ke satu tempat yang btol2 bersemak..stelah lma kami berjalan akuy dgn slumber menananya cik shawn..jauh ka tmpt ktorg kn wat kem ni..dgn slumber jgak cik menjwb..ni lar ampsite korg..wah............................ terkejut tahap maksima kami apabila melihat campsite kami..aku dpt rsakan seperti aku brada di africa..fuiyoooooo................ xpe ni lar bru adventure...tersgt adventure..aku ada amik beberapa gmbar..tapi smue hilang coz pendrive aku hilang...kami pn diberi rangka2 tuk membina camp oleh cik shawn..hampir2 pkol 2 kami kmbali ke kawasan yg tenang yg seperti malaysia..kami dijamu makan oleh cik shawn dan kwnnyer..dan slps mkn kami meminta dri utk pulang..kami smpi di s.alam dengan slamat tnpa sebarang kecelakaan luaran..jus dalaman dibahagian otak kerana aku perlu memikirkan rangka camp dan cra2 utk terangkan keaadaan yang paling indah 2 kt smue kawan2ku dkt s.alam.

No comments: